Değerli öğrenciler,
2021-2022 ARA DÖNEM STAJI değerlendirme süreci aşağıdaki gibi olacaktır.
1. Staj defterleri ve staj sicil fişleri, 04.03.2021 Cuma saat 17:30’a kadar, bölüm web sayfası Öğrenci Sekmesi - Staj Başlığı- Staj Raporu Yükleme sekmesi üzerinden toplanacaktır.
2. Staj defterleri, el yazısı ile hazırlanacak olup imzalanması gerekmektedir.
3. Staj defterleri, PDF formatına çevrilerek sisteme yüklenecektir. Bu nedenle, okunabilir olmasına ve dosya boyutunun en fazla 50 MB olmasına dikkat edilmesi gerekmektedir. Her bir staja ait dosyalar (staj sicil fişi ve staj defteri) tek pdf dosyası olmalıdır.
4. Staj defterleri toplama linki Google formlar üzerinden yapılan staj kategorisine göre toplanacaktır. Mail yoluyla veya elden defter kabul edilmeyecektir. Google formlara yükleyebilmeniz için subu.edu.tr uzantılı mail adreslerinizi kullanmanız gerekmektedir. Herhangi bir eksikliğin olması halinde, stajınız geçersiz sayılacak olup; yazım, düzen, yükleme vb. Konular ile ilgili tüm sorumluluk sizlere aittir.
5. Staj defterinin doldurulması, imza vb. Konular ile ilgili detay ve açıklamalar https://inm.subu.edu.tr/tr/staj-bilgilendirme web adresinde olup bu bilgiler doğrultusunda gerekli tüm işlemleri yapmanız gerekmektedir.
6. Staj değerlendirmeleri defterler üzerinden yapılacak olup; düzen, içerik ve nitelik açısından incelenecektir. Staj defterlerinde herhangi bir kopya veya benzerlik olması halinde, ilgili öğrenciler için haklarında idari işlemler başlatılacak ve uygulanacaktır.
Lütfen ilgili staja ait linklere tıklayıp yüklemenizi yapınız.
Yükleme için: